Preloader
Ajánlatunkról itt érdeklődhet!
Loader
Az üzenetet elküldtük!

Logicort logo

A Logicort egy intelligens és automatizált raktár-informatikai szolgáltatás, amely lehetővé teszi az áruk és targoncák mozgatásának valós idejű nyomonkövetését, a készletkezelés automatizálását, a leltár és a raktározási rendszer hatékonyságának növelését, valamint a raktári munkaerőhiány kezelését. A Logicort digitális raktárkezelő programunk segítségével nem csak az áruk pontos helyéről és a készletnyilvántartásról kap mindig naprakész és pontos információt, hanem lehetősége nyílik a targoncák és a különböző szállítóeszközök követésére is a szolgáltatás által nyújtott menedzsment felületen keresztül.

Cover

Szolgáltatások

A Logicort testreszabott raktár-informatikai szolgáltatásaink megrendelése esetén ügyfeleink a saját raktározási folyamataikhoz teljesen igazodó, testreszabott raktár-informatikai megoldásokhoz juthatnak, akár induló beruházás nélkül, egy havidíjas előfizetés keretében. Így a rendszer bevezetése esetén az ügyfél részéről nincs szükség külön projektmenedzsmentre, eszköz- és szoftver beszerzésre, hardver szervízre, oktatásra, folyamatos támogatás és szoftverkövetés biztosítására ahhoz, hogy gondtalanul élvezhessék a digitális raktározás nyújtotta előnyöket a raktári munkavégzések során.
Services3

Hogyan segítünk?
Melyek a Logicort szolgáltatás előnyei?

A Logicort digitális raktározási megoldásaink segítségével mára mindenki számára elérhetővé válnak az okos raktárak előnyei. A rendszer révén a belső logisztikai és raktározási folyamatok digitalizálhatóak, az adminisztráció nagy mértékben automatizálható, a felmerülő munkaerő hiány kezelhető.

Milyen előnyökkel számolhat, ha a Logicort digitális raktározási szolgáltatásunkat választja?
  • Mindig tudni fogja, hogy pontosan hol van az áru a raktárban és ki, mikor, milyen feladatot végzett.
  • Csökkentheti a szükséges leltározások gyakoriságát és a leltárhiány veszteségét.
  • Megszüntetheti az emberi tévedésből eredő adminisztrációs hibákat, papír mentessé teheti a belső munkavégzést.
  • Segítheti raktáros kollégái munkáját, így a már meglévő munkaerővel is több megrendelést szolgálhat ki.
  • Lehetővé teheti az új vagy bérelt munkaerő számára, hogy pár perc után hasznos munkát végezhessenek a raktárban.
  • Folyamatosan követheti a targoncák, az eszközök és a tárhelyek kihasználtságát, így javíthatja a raktározás hatékonyságát.

Mit nyújtunk?
Mit tartalmaz a Logicort szolgáltatás?

A Logicort digitális moduljai egy komplex szolgáltatási csomagot alkotnak, amelyből minden ügyfelünknél a leghatékonyabb eszközöket és technológiákat alkalmazzuk, szoftvereinket teljesen testreszabjuk az igényelt raktározási folyamatokhoz.

Milyen funkciókat és szolgáltatásokat vehet igénybe, ha a Logicort digitális raktározási megoldásainkat választja?
  • Targoncák és kézi emelők raktáron belüli mozgásának nyomonkövetését akár 1 méter pontossággal.
  • Vonalkódos megoldásokat a darabos áruk kezeléséhez, RFID alapú megoldásokat a raklapos vagy nagyméretű áruk kezeléséhez.
  • Automatikus feladatkiosztásokat (bevételezéshez, komissiózáshoz, árumozgatáshoz) a raktári munkavállalók számára.
  • A bevételezést, komissiózást, árumozgatást, leltározást és az ezekhez kapcsolódó minden belső logisztikai folyamatot támogató eszközöket és szoftvereket.
  • Távolról is elérhető menedzsment felületet a raktárvezetői kimutatások, statisztikák, dokumentumok és tevékenység naplók megjelenítéséhez.
  • Interaktív, valós idejű, térképes megjelenítést az aktuális, tárhely szintű raktárkészletről.
Services2
Services1

Hogyan veheti igénybe?
Mi a Logicort szolgáltatás üzleti modellje?

A Logicort szolgáltatásunkat úgy alakítottuk ki, hogy a bevezetés akár induló beruházás nélkül is megrendelhető és széles körben elérhető legyen. A Logicort digitális raktár-informatikai megoldásainkat "minden-egyben" szolgáltatási csomagként kínáljuk, így egy tervezhető havi előfizetési díjon kívül Önnek nincs szüksége külön eszköz beruházásra vagy támogatási szolgáltatás megfizetésére.

Mit jelent ez az üzleti modell az Ön számára, ha a Logicort digitális raktározási szolgáltatásunkat választja?
  • Akár beruházási díj nélkül is, fix havidíj ellenében elérheti megoldásainkat.
  • “Minden-egyben” filozófiánk szerint egyszerre juthat hozzá a raktározáshoz szükséges hardver eszközökhöz (tabletek, PDA-ak, antennák, stb.), az Ön folyamtaihoz szabott szoftver megoldásokhoz, a bevezetés során a munkatársak oktatásához, a folyamatos támogatáshoz, szervízhez és szoftverkövetéshez.
  • Az előfizetés alatt élvezheti a folyamatos eszköz garanciánkat, így meghibásodás esetén sem kell plusz javítási vagy csere költségekkel számolnia.
  • Cégére és raktározási folyamataira teljesen testreszabott szoftver megoldáshoz juthat, amely a későbbiekben is bővíthető, aktuális folyamataihoz alakítható.
  • Megrendelheti már meglévő vállalatirányítási (ERP) rendszerei mellé (SAP, NAVISION stb.) vagy alkalmazhatja önállóan is szoftvereinket.

Kik az ügyfeleink?
Mekkora a Logicort szolgáltatás lefedettsége?

A Logicort digitális megoldásait Magyarország területén raktározással, gyártással és kereskedelemmel foglalkozó ügyfeleinknek nyújtjuk az agráriumtól (vetőmag, borászat), az építőiparon át (építőanyag, világítástechnika) az FMCG szektorig (nagykereskedelem, hűtőházak).

Ügyfeleink a Logicort raktár-informatikai megoldásokkal már több mint 50 raktárban, 80 000 nm területen, 120 000 db raklapot meghaladó árukészletet kezelnek a nap 24 órájában, az év minden napján.
több mint
50
raktár
több mint
80 000 m2
terület
több mint
120 000 db
raklap

Technológiák

A Logicort digitális rendszere korszerű és jól bevált technológiák együttes használatával biztosítja a raktári folyamatok modernizálását és a munkavégzés optimalizálását. Okos megoldásaink révén lehetőség nyílik a munkaerőigény csökkentésére és a raktározási költségek mérséklésére, miközben javul a készletnyilvántartás pontossága is. A Logicort automatizált készletnyilvántartás eszközparkja a legkülönfélébb raktárnyilvántartási és leltár igények kielégítésére is alkalmas. Az eszközök segítséget nyújtanak mind a gépkezelő személyzet, mind az üzemvezetés, mind az irodai személyzet számára a készletnyilvántartási folyamatok és a különböző munkafázisok kezeléséhez.
Technologies1

RFID a raklapos áruk azonosításához

A raklapos vagy nagyméretű áruk azonosításához UHF szabványú RFID technológiát alkalmazunk, amely a legtöbb ipari környezetben kiválóan alkalmazható. Legyen szó egyszer használatos vagy újra hasznosítható RFID címkéről, mindig az ügyfeleink számára legmegfelelőbb megoldást kínáljuk. Az RFID címkék leolvashatóak a raktáros kollégák által használt kézi ipari tabletek és PDA eszközök, valamint a targoncákra telepített RFID olvasók által automatikusan is. A raktáros kollégák számára minden esetben pontos és naprakész információk jelennek meg az RFID címkéhez regisztrált raklapról illetve az azon tárolt árukról. A megoldás legfőbb előnye, hogy a targoncákra szerelt RFID olvasók és ipari eszközök segítségével a szállított raklapok automatikusan, emberi beavatkozás nélkül azonosíthatók és a minden raktári mozgatás nyomonkövethető.

Vonalkód a kisebb áruk és tárhelyek azonosításához

A kis méretű áruk tételes azonosításához (például FMCG piacon) és az egyes tárhelyek megkülönböztetésére (például komissiózás) jellemzően vonalkódos megoldásokat alkalmazunk. A vonalkód - szemben az RFID technológiával - nem teszi lehetővé az azonosítók automatikus leolvasását, de a kis méretű darabos áruk esetében költséghatékony megoldást jelent. Az áru és tárhely vonalkódok leolvashatók a raktáros munkatársaknak biztosított ipari tabletekkel és PDA eszközökkel, így minden szükséges információ és raktározási művelet azonnal elérhetővé válik a raktár bármely pontján.
Technologies2
Technologies3

Targoncák nyomonkövetése beltéri helymeghatározással

A targoncák (igény esetén egyéb gépek, kézi emelők, “békák”) raktáron belüli mozgása automatikusan nyomonkövethetővé válik kb. 1 méteres pontosságal a legújabb RTLS (real-time location system) megoldásaink révén. Az UWB (Ultra-wideband) rádiós technológiára épülő szolgáltatásunk segítségével pontosan tudni lehet, hogy melyik targonca hol jár a raktár épületekben, ezt kiegészítve az RFID alapú áru azonosítással, a szállított áru mozgása és a raktárkészlet változása is automatikusan nyomonkövethetővé válik. Amennyiben a felhasználási körülmények igénylik, a targoncák kültéri pozíciójának meghatározásáról a beépített GPS vevő gondoskodik. A mozgási adatokból nyert információk elemzése lehetővé teszi a raktárifolyamatok mérését, átalakítását és optimalizálását is.

Ipari tabletek és PDA készülékek a mindennapi munkavégzéshez

A raktáros munkatársak számára ipari szabványú, kül- és beltéren is használható IP67 védettségű, nagy akkumlátor kapacitású eszközöket biztosítunk. Az ipari tabletek és PDA eszközök kiegészíthetőek vonalkód és RFID olvasó modulokkal is, így minden raktári adminisztráció könnyen és gyorsan elvégezhetővé válik.
Technologies4

Modulok

A Logicort rendszer moduljai olyan egyedi és cégre szabott segítséget jelentenek, amelyek alkalmazásával jelentősen gyorsulnak a raktárlogisztikai tevékenységek, csökkennek a raktározáshoz kapcsolódó költségek és lehetővé válik a munkaerőhiány kezelése is. Digitálás raktározási rendszereinkkel megszüntetjük a felesleges papír alapú adminisztrációt és csökkentjük az egyes feladatok időigényét, miközben javítjuk a készletnyilvántartás pontosságát.

Modules1

Digitális
raktározás

A Logicort digitális raktározási megoldásokkal egy olyan komplex raktározási rendszert kínálunk, amelynek segítségével az áruk és targoncák mozgásának automatikus nyomonkövetésével, a raktári adminisztrációk digitalizálásával és a munkavégzési feladatok automatizált kiosztásával minden raktári folyamathoz hatékony támogatást tudunk nyújtani.
> Részletek

Gyorsítjuk a raktári munkavégzést

A raktári munkavégzéshez mindig a legmegfelelőbb eszközöket biztosítjuk a raktáros és targoncavezető kollégák számára (ipari tabletek, PDA eszközök, kézi vagy telepített vonalkód és RFID olvasók). Az eszközökön ügyfeleink raktározási folyamataihoz és a munkatársak igényeihez teljes mértékben igazodó, egyedileg testreszabott szoftverek futnak. A raktárkezelés során a különböző munkakörben dolgozó kollégáknak eltérő feladatokat és tevékenységeket kell végezniük, melyeket sok esetben papír alapon adminisztrálnak, esetleg valamilyen bonyolult, nehezen használható raktári programon keresztül kezelnek. A Logicort digitális megoldásainak fejlesztése során az eszközökön futó szoftvereket úgy alakítottuk ki, hogy mindig csak az adott munkakörhöz legfontosabb információk és műveletek kerüljenek megjelenítésre, mellyel jelentősen könnyíthető és gyorsítható minden munkafolyamat.

Csökkentjük a raktározással kapcsolatos költségeket

Jelentős mértékben automatizáljuk a raktári munkavégzés szervezését, a tárhely szintű készlet nyilvántartását és az árumozgások adminisztrálását. Az áru- és targoncakövetés révén akár teljesen megszüntethetők a leltárak és készletnyilvántartások hibái, mivel az áruk digitális adminisztrációjával elkerülhetők az emberi pontatlanságok. A Logicort raktározási megoldásoknak köszönhetően nem csak a raktározás munkaerő költsége csökkenthető, hanem ezzel összefüggésben az árukra vagy raklapokra eső egységnyi tárolási költségek is.

Csökkentjük a raktározáshoz kapcsolódó munkaerő szükségletet

A belső raktári munkavégzés során lépésről-lépésre segítjük a raktáros munkatársakat feladataik elvégzésében. Digitális eszközeinkkel támogatást nyújtunk a már rutinos és még új kollégák számára is, ezáltal gyorsítva a feladatvégzést és kiküszöbölve az üres járatokat (pl. áru keresése a raktárban, új feladatra várakozás, stb). Az eszközeinken futó testreszabott Logicort szoftverek az új vagy bérelt munkaerő számára is hasznos munkavégzést tesznek lehetővé már az első napon a raktári adminisztráció nagy mértékű automatizálásával, vagy akár egy keresett raktári áru esetén a cél tárhelyig történő navigációval. A Logicort digitális raktározási megoldások alapvetően csökkentik a feladatok munkaerő igényét, így akár meglévő kollégáival is kiszolgálhatja új ügyfeleit.

Modules2

Digitális
árumozgatás

A Logicort digitális árumozgatási modulja segít, hogy a raktárba beérkező és kimenő raklapok mozgatása vagy más raktáron belüli anyagmozgatási feladatok könnyen, szervezetten és gyorsan elvégezhetőek legyenek. A Logicortnak köszönhetően jelentősen mérsékelni lehet a targoncák és kézi emelők használatára fordított munkaerő költségét.
> Részletek

Gyorsítjuk a rakodáshoz és árumozgatáshoz kapcsolódó munkavégzést

Az árumozgatások és rakodási feladatok kezelésére tervezett digitális eszközökkel okosítjuk fel a targoncákat (ipari tabletek, telepített RFID olvasók, nyomkövető antennák) és igény esetén interaktív eszközökkel látjuk el a targoncákat vezető és kézi emelőket használó kollégákat. Eszközeinken mindig ügyfeleink árumozgatási folyamataihoz és a munkatársak igényeihez teljes mértékben igazodó, egyedileg testreszabott szoftvert alkalmazunk. A targoncával végzendő feladatok jellege erősen időszakos, mégis kulcsfontosságú, hogy ügyfeleink készen álljanak a nagy intenzitással jelentkező rakodási feladatok gyors és pontos kiszolgálására. A Logicort digitális árumozgatáshoz alkalmazott eszközeinek könnyen elsajátítható szoftverét úgy alakítottuk ki, hogy mindig csak a rakodási feladatokhoz legfontosabb információk és műveletek jelenjenek meg a kijelzőn. A raktáros kollégák bármilyen árumozgatást egyetlen érintéssel adminisztrálni tudnak a raktár bármely pontjáról. Digitális rendszereinkkel megszüntetjük az időigényes és pontatlan papír alapú adminisztrációt, gyorsítjuk a rakodás folyamatát.

Csökkentjük a rakodáshoz és árumozgatáshoz kapcsolódó költségeket

A rakodási feladatok automatikus kiosztásával illetve az árumozgatás nyomonkövetésével segítjük a raktáron belüli targoncás áruszállításhoz kapcsolódó munkaszervezés racionalizálását és csökkentjük az egy-egy rakodási feladatra jutó egységnyi munkaerő költségét is. A digitális árumozgatási megoldásunk révén a rendszer automatizáltan értesíti a targonca vezetőket az új rakodási feladatokról és az elvégzendő munka részleteiről, igény esetén priorizálva az egyes feladatokat. A digitális feladatkiosztás nem csak az áruk raktárba be- és kipakolása során nyújt támogatást a targonca vezetők számára, hanem képes a komissiózó tárhelyek készletfogyása esetén automatikus értesítést és utántöltési feladatot is küldeni a targoncások számára. Az automatikus utántöltési feladatoknak köszönhetően megelőzhető, hogy a komissiózó munkatársaknak várakozniuk kelljen az árufeltöltésre, hiszen mindig rendelkezésre fog állni elegendő árukészlet a komissiózó tárhelyeken. A Logicort digitális árumozgatási modulja az automatizált munkaszervezés és a tevékenységek nyomonkövetése mellett a rakodási költségek csökkentéséhez is hozzájárulnak.

Csökkentjük a rakodáshoz és árumozgatáshoz kapcsolódó munkaerő szükségletet

Digitális megoldásainkkal lépésről-lépésre irányítjuk és támogatjuk a targonca vezetőket és raktáros munkatársakat az árumozgatási illetve rakodási feladatok elvégzése során. A digitális árumozgatási modulunknak köszönhetően a felokosított targoncákon lévő Logicort eszközök és szoftverek mindig a megfelelő targoncavezető számára jelzik egy új rakodási vagy utántöltési feladat érkezését. A rendszer pontosan tájékoztat arról is, hogy egy adott feladathoz tartozó árut honnan és hova kell szállítani, miközben modern technológiai megoldásokkal automatikusan ellenőrizzük, hogy valóban az adott feladatnak megfelelő áru vagy raklap mozgatása történik-e. A meglévő kollégák hatékonyabb munkavégzése mellett az új targoncavezető kollégák is azonnal hasznos rakodási munkát tudnak végezni, így csökken a szállítási feladatok munkaerő igénye. A Logicort rendszer lehetőséget teremt, hogy munkaerőhiány esetén se legyen gondja az árumozgatások megszervezésével és akár meglévő kollégáival is ki tudja szolgálni régi vagy új ügyfeleit.

Modules3

Digitális
bevételezés

A Logicort digitális bevételezési megoldásával könnyen és gyorsan elvégezhető minden bevételezéssel, betárolással és beszállítással kapcsolatos feladat. A Logicort rendszer lehetővé teszi a gyorsabb és pontosabb munkavégzést, az egység költségek csökkentését és a munkaerőhiány kezelését.
> Részletek

Gyorsítjuk a bevételezéshez kapcsolódó feladatvégzést

A bevételezés és beszállítás adminisztrálásához mindig a legmegfelelőbb eszközöket biztosítjuk a bevételező munkatársak számára (ipari tabletek, PDA eszközök, kézi vonalkód és RFID olvasók). Az eszközökön ügyfeleink bevételezési folyamataihoz és a munkatársak igényeihez teljes mértékben igazodó, egyedileg testreszabott szoftver fut. Egy bevételező munkatársnak egy átlagos munkanap során a napi néhány raklaptól, a napi több száz raklapig kell elvégeznie áru átvételt. Ennek során nem csak ellenőriznie kell a leszállított árut, hanem egyéb kiegészítő adatokat (pl. szavatossági idő, gyártási szám stb.) is adminisztrálnia kell, mindezt gyakran papír alapon. A Logicortnál az ipari eszközökön futó szoftver felületének kialakítása során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mindig csak a bevételező kollégák számára legfontosabb műveletek és információk jelenjenek meg, ezáltal az eszközök és a szoftver használata gyorsan elsajátítható, a feladatok célirányosan és könnyen elvégezhetők.

Csökkentjük a bevételezéshez kapcsolódó költségeket

A bevételezési feladatok automatikus kiosztásával, a szállító levelek más vállalatirányítási rendszerekből történő lekérdezésével (vagy akár szöveges fájlból történő importálással), valamint az események naplózásával lehetővé tesszük a bevételezési feladatokhoz tartozó munkaerő beosztásának racionalizálását. A hatékonyabb munkaszervezésnek köszönhetően jelentősen csökkenthető a bevételezésre jutó egységnyi munkaerőköltség is. A digitális beszállítási megoldásunk egyszerre segíti, szervezi és adminisztrálja a munkavégzést, így megkönnyíti nem csak a raktáros, hanem a raktárvezető illetve műszakvezető kollégák munkáját is.

Csökkentjük a bevételezéshez kapcsolódó munkaerő szükségletet

Digitális megoldásainkkal lépésről-lépésre vezetjük végig a munkatársakat minden műveleten és adminisztráción az áruátvétel és beszállítás során, így új munkaerő alkalmazása esetén is könnyen elvégezhetővé válnak a nagy rutint igénylő feladatok. A Logicort digitális bevételezési modul a bevételezők számára pontosan jelzi, hogy a szállítólevél alapján milyen áruból, mennyinek kellett érkeznie, így az áru ellenőrzése és a ténylegesen beérkezett mennyiség készletre vétele pontosan és gyorsan elvégezhető. Egy raktárkészlet esetében kulcsfontosságú, hogy készletre csak a valóságban ténylegesen beérkezett áruk mennyisége kerüljön, hiszen csak így küszöbölhetők ki később (pl. komissiózás esetén) az idő és munkaerő igényes keresések, javítások és téves kiszállítások. Digitális bevételezési megoldásaink segítségével munkaerőhiány esetén is teljesíteni tudja jelenlegi és új ügyfelei megrendeléseit, akár már meglévő kollégáival.

Modules4

Digitális
komissiózás

A Logicort digitális komissiózási modul teljes körű támogatást nyújt a komissiózással kapcsolatos feladatok elvégzéséhez, a gyorsabb és pontosabb munkavégzéshez, illetve a munkaerőhiány kezeléséhez. Megoldásainkkal minden komissiózási feladat esetében lépésről-lépésre segítjük a munkatársakat az áruk összeválogatása és a megrendelések teljesítése során.
> Részletek

Gyorsítjuk a komissiózáshoz kapcsolódó feladatvégzést

A munkavégzéshez a leginkább megfelelő eszközöket biztosítjuk a komissiózó munkatársak számára (ipari tabletek, PDA eszközök, kézi vonalkód és RFID olvasók). Az eszközökön ügyfeleink komissiózási folyamataihoz és a munkatársak igényeihez teljes mértékben igazodó, egyedileg testreszabott szoftver fut. Egy komissiózó munkatárs a napi munkavégzése során csak néhány különböző típusú műveletet végez el, de ezeket naponta akár több százszor is. Ezt szem előtt tartva a komissiózáshoz használt ipari eszközökön mindig csak a komissiózók számára legfontosabb műveletek és információk jelenjenek meg, így nincs szükség bonyolult felhasználói felületek megtanulására, a feladatok gyorsan és könnyen elvégezhetőek.

Csökkentjük a komissiózáshoz kapcsolódó költségeket

A komissiózó feladatok automatikus kiosztásával és nyomonkövetésével segítjük a komissiózással kapcsolatos munkaszervezés racionalizálását és csökkentjük az egy-egy komissiózó feladatra jutó egységnyi munkaerő költségét. Digitális komissiózó modulunk révén a rendszer több paraméter (pl. cikkszámok mennyisége, begyűjtési stratégiák, megrendelők stb.) alapján automatikusan kiosztja a feladatokat a raktáros kollégák számára és segíti, valmint adminisztrálja a munkavégzést, így egyszerre támogatja a komissiózó és a raktárvezető kollégák munkáját is.

Csökkentjük a komissiózáshoz kapcsolódó munkaerő szükségletet

A digitális komissiózásnak köszönhetően a Logicort szoftver minden kolléga számára jelzi, hogy melyik árut, pontosan honnan kell begyűjteni és javaslatot tesz az áruk optimális begyűjtési sorrendjére is a raktárban, így jelentősen csökkennek a kereséssel töltött idők. Digitális komissiózási megoldásaink lehetőséget teremtenek, hogy Ön munkaerőhiány esetén is ki tudja szolgálni ügyfeleit már meglévő kollégáival.

Modules5

Digitális
leltározás

A Logicort digitális leltározási megoldásunk révén egyszerűen és nagy pontossággal elvégezhetőek a rendszeres vagy alkalmi leltározási feladatok. A Logicort rendszer használatával lehetőség nyílik a leltárhiány megszüntetésére, illetve a leltározási gyakoriság csökkentésére, így a munkaerőhiány kezelésére.
> Részletek

Csökkentjük a leltározásra fordított időt

A leltározáshoz és rovancs készítéshez leginkább megfelelő eszközöket biztosítjuk a leltározó munkatársak számára (ipari tabletek, PDA eszközök, kézi vonalkód és RFID olvasók). Az eszközökön mindig ügyfeleink leltározási folyamataihoz és a munkatársak igényeihez teljes mértékben igazodó, egyedileg testreszabott szoftver fut. A leltározás a legtöbb esetben nagyon időigényes feladat, hiszen egyszerre kell nagy mennyiségű árukészletet ellenőrizni és a hozzájuk tartozó mennyiségeket, kiegészítő adatokat (pl. szavatossági idő) rögzíteni. Mindezt sok esetben többlépcsős adminisztrációval, esetleg bonyolult kezelőfelülettel rendelkező szoftverrel kell elvégezni. Ezt elkerülendő, eszközeinken a Logicort szoftvert úgy alakítottuk ki, hogy csak a leltározás során legszükségesebb információk és műveletek jelenjenek meg, így pár érintéssel és vonalkód vagy RFID címke olvasással azonnal rögzíthető egy leltározott áru a központi készletnyilvántartásban. Mindez a raktár bármely pontjáról közvetlenül, papír mentesen elvégezhető.

Csökkentjük a leltározáshoz kapcsolódó költségeket

A leltározási feladatok kiosztásával, a tárhely szintű készletnyilvántartás automatikus kezelésével, illetve a leltározási munkavégzéshez kapcsolódó események folyamatos naplózásával segítjük a munkaerő szervezés racionalizálását és a leltározás folyamatának egyszerűsítését. A Logicort digitális leltározási és készletnyilvántartási megoldásainak köszönhetően nagy mértékben csökkenthetők a leltározási feladatokra jutó munkaerőköltségek.

Csökkentjük a leltározáshoz kapcsolódó munkaerő szükségletet

Digitális megoldásainkkal a leltározás és rovancs készítés folyamán lépésről-lépésre vezetjük végig a raktáros kollégákat elvégzendő feladataikon. A Logicort rendszer folyamatos digitális útmutatásokkal és könnyen elsajátítható felületekkel teszi lehetővé, hogy bérelt munkaerő vagy más területről átirányított kollégák is gyorsan, könnyen és pontosan tudják elvégezni a leltározáshoz kapcsolódó feladatokat. Szoftvermegoldásaink lehetővé teszik a legkülönfélébb méretű és mennyiségű áruk vagy göngyölegek leltározását, részleges vagy teljes, illetve vak leltározást. Az adatok rögzítése mindössze néhány mozdulattal elvégezhető a raktár bármely pontjáról, így kevesebb üresjárati sétával is megoldható minden feladat. Mindezeknek köszönhetően a leltározás munkaerőigénye csökkenthető, így lehetősége lesz meglévő munkatársaival új ügyfeleket is kiszolgálni.

Kapcsolat

Lépjen kapcsolatba velünk!

Loader
Az üzenetet elküldtük!